Selamat Datang.

Aku cuba untuk mencari sebuah lelaman yang membicarakan tentang buku-buku yang aku minati, tetapi tidak ada yang sama dengan citarasaku. Mungkin aku tidak cari dengan sungguh-sungguh. Mungkin juga tidak ada lelaman sedemikian yang wujud. Maka lahirlah lelaman ini.

Aku tidak mengaku sebagai pakar buku. Pengalamanku dalam membaca buku Melayu juga tidaklah luas, kerana aku cukup bosan dengan novel-novel bertema cinta yang biasanya disajikan. Namun tidak dapat dinafikan, ada juga buku-buku yang mempunyai idea-idea yang berisi dan kupasan isu-isu yang penting. Walaupun tidak banyak, tetapi buku-buku inilah yang aku ingin ketengahkan di sini.

Setiap orang mempunyai citarasa berbeza. Apa yang menarik minatku tidak semestinya menarik minat anda. Namun, cadangan dan pandangan sentiasa dialu-alukan. Semoga lelaman ini mempunyai manfaatnya.

Nota : Gambar-gambar yang ada dalam setiap ulasan buku bukanlah gambar pada kulit buku yang asli, bukan juga satu percubaan untuk memperbaikinya. Is sekadar hiasan untuk menambahkan warna pada lelalaman ini.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]

B

U

K

U

 

L

A

I

N